hayat - 6


- şimdi herkes kabul etsin, lost izliyoruz, izliyorsunuz, izliyorlar. bay massimo bahsetmiş yazısında, ordan aklıma geldi de bir bahsedeyim dedim. bay okhanla konuşuyoruz, konu losta geldi, alternatif oyuncular aradık lost için. 'anne ben evleniyorum' caner geldi aklımıza. "caner 108 dakikada bir bardak kırar kafada abi" dedi bay okhan. bittiğim andı

- izmir gitmedik, erteleme yaptık ki yalan, gidilmez bir daha. seneye artık diyorum. boyoz yiycektik oysa ki yağlı yağlı

- dexter izliyorum. iyi ve kötü arasındaki ayrımın nasıl kalktığını görüyorum. vay anasını diyorum

- facebook adlı siteye arkadaş ısrarıyla "ulan yine mi profil yazcaz, öff" diye diye girmiştim, geçmişimdeki artık unuttuğum tiplerin bana mesajlar atmasıyla irkil irkil irkiliyorum. mesela ilkokuldan murat başar diye bir eleman, tutturmuş aynı sınıftaydık, yok şöyle yok böyle. hatırlamıyorum, hatırlayamadım demeye de çekiniyorum. hadi ilkokulu geçtim, bundan 5 sene öncesinde izmirde aynı yurtta arkadaş olduğum adamı unutmuşum. geldi büyük heyecanla adam, nasıl candan nasıl saygılı, "bana opethi sen gösterdin, müziği sen öğrettin, minnettarım" falan diyor. adamı gözüm kesmiyor benim, neredendi acaba diye. bozuldu hatırlamayınca. ne ilginç işler bunlar

- bay emir bir öneride bulundu, "listeler yap abi, okuması çok eğlenceli işler bunlar" dedi. yazması daha eğlenceli olur diyorum sevgili emir, yaparım tabii ki

- "... bir münakaşa sonucunda evden ayrıldım. telefon ettim, yarın gelip eşyalarımı alacağım, evde oma, dedim. sanki tersini söylemişim, gittim ki evde bekliyor. ille konuşalım demeye başladı. otur biraz diye ısrar ediyor, ne yapacağını bilemiyor, ben yumuşayınca da gidiyor, banyonun kapısını açıp sesleniyor, 'banyo haberin var mı, birsen geldi'. gardrobu açıyor, 'gardrop haberin var mı birsen geldi'. bu şekilde bütün odaları dolaşıyor..." birsen hanım anlatıyor / cemal süreya - şairin hayatı şiire dahil

0 yorum: